پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۶

ویژه برنامه بزرگداشت شهید جمهور به همت خادمیاران ساری برگزار شد

به همت خادمیاران رضوی ویژه برنامه بزرگداشت شهید جمهور در امام‌زاده یحیی ساری برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ یوسف نوری استاندار مازندران در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها که با هدف پاسداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی ساری در امام زاده یحیی ساری برگزار شد، با اظهار این که ولایت مداری و اهتمام به مردم اصل حکمرانی در انقلاب اسلامی است، گفت: برخورد کریمانه و حرمت‌گذاری به مردم ویژگی بارز رئیس جمهور شهید بود.
وی افزود: مهمانوازی مردم مازندران همواره در انقلاب اسلامی زبانزد است و در سفر استانی هفته گذشته آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور نیز این مقوله به اثبات رسیده است.
نوری توجه به خانواده را از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی عنوان کرد و ادامه داد: محور تحول در جامعه اسلامی خانواده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه محور دیگر شهید خدمت، استکبار ستیزی بود، افزود: آیت الله رئیسی نسبت به شهادت کودکان در جنگ غزه همواره برافروخته بودند.
وی با تاکید بر این که ما باید این راه هموار شده و روشن خدمتگذاری به مردم را ادامه بدهیم، بیان کرد: مشی و سیره آیت الله رئیسی باید الگوی بارزی از خدمت‌رسانی و وحدت بین مسئولان مازندران شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی