پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود؛
۱۴۰۳-۰۵-۰۱

برگزاری کارگاه «توانمندسازی و ارتقای دانش و معارف قرآنی» ویژه خواهران در مشهد

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و دارالقرآن یاسر، نخستین کارگاه آموزشی «توانمندسازی و ارتقای دانش و معارف قرآنی» ویژه خواهران در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، این کارگاه آموزشی با تدریس زهرا سادات نقیبی مدیر دارالقرآن یاسر و استاد حفظ حرم مطهر رضوی دوشنبه ۸ مرداد از ساعت ۹ الی ۱۱ در سالن اجتماعات شهید جاودانی واقع در وکیل‌آباد ۶۳ (معلم ۷۰) با حضور مربیان قرآنی پایگاه‌های بسیج ناحیه یاسر مشهد، برگزار خواهد شد.
بر اساس این خبر، تمامی دختران و بانوان بالای ۱۲ سال می‌توانند در این کارگاه آموزشی که شامل روش تدریس و آموزش مهارت حفظ آیات موضوعی قرآن در طرح ملی مسطوراست، شرکت کنند.
طرح ملی مسطورا، برگرفته از سیر ساختاری ارزشمند و مبنایی کتاب (طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن) و فرازهای انتخاب شده کاربردی و کلیدی از کلام‌الله مجید در گفتمان امامین انقلاب و علمای شاخص است که قرار شده در آن، محتوا، ترجمه و تفسیر ۵۰ فراز از آیات قرآن کریم با موضوعات اعتقادی، برای عموم مردم بازگو شود.
گام اول این طرح در ماه مبارک رمضان سال جاری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف، آموزش‌وپرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد شهید، سپاه، بسیج، صداوسیما و حوزه علمیه خواهران و برادران، آغاز شد.
علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند به آیدی دارالقرآن یاسر در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۰۱۱۰۶۲۶۶۰ تماس حاصل فرمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی