پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۲

ترنم عطر بیرق رضوی در بقعه متبرک امامزاده بی بی حکیمه خاتون کرمان

به همت خادم‌یاران و یاوران کانون خدمت رضوی شهرک شهید مطهری کرمان و کانون خدمت رضوی اختیار آباد، بقعه متبرک امام‌زاده بی بی حکیمه خاتون (خواهر امام هشتم) غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، هم‌زمان با ایام اربعین حسینی جمعی از خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهرک شهید مطهری و اختیار آباد کرمان با حضور در بقعه متبرک امام‌زاده بی بی حکیمه خاتون به این امام‌زاده ادای احترام کردند.
مرتضی صالحی دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه سه کرمان گفت: تکریم و عطر افشانی بقاع متبرکه به نیابت از امام رضا(ع) اقدامی ارزنده برای معرفی سیره و شخصیت امام‌زادگان و تبیین معارف شیعی و تکریم مودت اهل بیت(ع) است.
وی گفت: در این مراسم خادم‌یاران رضوی ضریح منور، مشبک‌ها و شبستان‌‎های این بارگاه نورانی را غبارروبی و با گلاب ناب عطرافشانی کردند.
گفتنی است قرائت زیارت عاشورا، مدیحه‌سرایی توسط مداح اهل بیت، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و حضور پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) در این بقعه از جمله برنامه‌های این مراسم بود که با عطرآگین کردن فضا به عطر رضوی، حال معنوی در دل حاضرین ایجاد کرد.
گفتنی است، بی بی حکیمه خاتون از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) است. این امام‌زاده به عنوان بی بی دختر در شهر اختیار آباد معروف است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی