پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای اجرای طرح ملی چهارشنبه‌های امام رضایی انجام گرفت؛
۱۴۰۳-۰۷-۲۸

همکاری دانشگاه پیام نور سیرجان با کانون‌های خدمت رضوی

تفاهم نامه همکاری بین کانون خدمت رضوی و دانشگاه پیام نور سیرجان در راستای طرح ملی چهارشنبه‌های امام رضایی منعقد شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، حسین پورخراسانی دبیر کانون‌های خدمت رضوی سیرجان با حضور در دانشگاه پیام نور و دیدار با رئیس این دانشگاه گفت: کانون خدمت رضوی برای خدمت به مردم تلاش می‌کند و جامعه هدف ما بیشتر جوانان و نوجوانان هستند.
وی با بیان اینکه اقداماتی که کانون انجام می‌دهد در چهارچوب برنامه‌های آستان قدس رضوی است تصریح کرد: این تفاهم نامه در زمینه‌های فرهنگی همچون شرکت در همایش‌های قرآنی، تربیتی، چهارشنبه‌های امام رضایی و سایر برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه با استفاده از ظرفیت و توان اساتید و دانشجویان و اجرای برنامه‌های تبلیغی، مذهبی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی است.
پورخراسانی ادامه داد: کانون تخصصی علمی خدمت رضوی در شهرستان سیرجان با مجموعه‌هایی که زمینه علمی داشته باشند تعامل و ارتباط خواهد داشت تا از طریق برگزاری همایش‌ها و سیمنارهای تخصصی با موضوع و محتوای امام رضایی با دعوت و حضور اساتید حوزه و دانشگاه از داخل و خارج از استان با مشارکت انجمن‌های اسلامی و یا هیئت‌های دانشجویی زمینه توسعه سیره رضوی در بین نسل جوان و دانشجو را فراهم کند.
وی اذعان کرد: کانون خدمت رضوی شهرستان از طریق شناسایی ظرفیت‌های موجود در قالب عقد تفاهم نامه همکاری مشترک با موسسات و دانشگاه‌ها در طول سال جاری ضمن جذب دانشجویان فعال و نخبگان فرهنگی سیرجان در قالب یاور رضوی از ظرفیت دانشگاه برای ارتقاء سطح کمی و کیفی دانش خادمیاران استفاده خواهد کرد.
 در ادامه محمد ذکریا نژاد رئیس دانشگاه پیام نور سیرجان نیز با ابراز خرسندی از این رویداد گفت: بسیار خوشحالیم که زمینه‌ای فراهم شد تا با مجموعه کانون خدمت رضوی همکاری داشته باشیم.
وی بیان کرد: افتخار می‌کنیم که مجموعه کارکنان و دانشجویان ما در این زمینه قدم بردارند و امروز برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی اجرای چنین برنامه‌هایی‌ ضروری است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی