پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۴

اسکان ۹ هزار زائر پیاده در جوار حرم مطهر رضوی

در آستانه سالروز شهادت حضرت رضا(ع)، ۹ هزار زائر پیاده به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی در جوار آستان مقدس رضوی اسکان داده شد.

به گزارش آستان نیوز، با هدف تکریم و میزبانی شایسته از ارادتمندان امام هشتم(ع) که پای پیاده از شهرها و روستاهای دور و نزدیک به عشق امام رئوف به مشهدمقدس مشرف شد‌ه‌اند، شرایطی فراهم شده تا این زائران در مجاورت حرم مطهر رضوی اسکان داده شوند.
با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ۵ هزار زائر پیاده در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، ۴ هزار زائر نیز در هتل قدس و ۳۰۰ زائر نیز در محل موقوفه آصف اسکان داده شده‌اند که علاوه بر اسکان زائران، صبحانه و آب معدنی نیز بین آن‌ها توزیع می‌شود. 
همچنین ۲۴ موکب خدمت‌رسان به زائران پیاده نیز با هدف ارائه خدمات اسکان و پذیرایی به همت این معاونت برپا شده که هر شب ظرفیت پذیرایی از ۸ هزار زائر را دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی