پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام پایانی ماه صفر صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۷-۰۴

ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران در جوار حرم رضوی

همزمان با ایام پایانی ماه صفر، بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات اورژانسی به زائران بیمار در مجاورت حرم مطهر رضوی مستقر شده است. 

به گزارش آستان نیوز، این بیمارستان با مشارکت معاونت خدمات زائرین حرم مطهر رضوی، اورژانس 115 و هلال احمر در قالب 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک کانس تجهیزشده به اتاق عمل و خدمات تصویربرداری از جمعه یکم مهرماه در راسته بازار واقع در خیابان اندرزگو برپا شده و تا پنجم مهرماه مقارن با سالروز شهادت امام رضا(ع) به بیماران اورژانسی خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند. 
خدمات درمانی همچون تزریقات و پانسمان، سرم‌تراپی، ویزیت پزشک و... در این بیمارستان صحرایی ارائه می‌شود.  همچنین ایستگاه درمانی خادمیاران سلامت مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی برای افزایش خدمات پزشکی اورژانسی در حرم مطهر رضوی در صحن امام حسن مجتبی(ع) ایجاد شده است. 
8 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 شهری در صحن‌ها و 67 دستگاه آمبولانس نیز در حریم، مواکب و حلقه پشتیبان حرم مطهر رضوی همزمان با ایام پایانی ماه صفر مستقر شده است.
 42 دفتر فوریت‌های پزشکی و پایگاه‌های امدادی نیز در این حریم نورانی در ایام شهادت حضرت رضا(ع) فعال شده است. 
هماهنگی‌های لازم برای حضور 50 نفر از نیروهای هلال احمر نیز در دو روز پایانی ماه صفر در محدوده اماکن متبرکه رضوید انجام شده است.
دارالشفای امام(ع) نیز در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر آماده ارائه خدمات پزشکی متنوع شبانه‌روزی به بیماران زائر و مجاور است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی