پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۳

جشن و سرور هفته وحدت در کانون رضوی بناب

مراسم جشن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) از طرف کانون رضوی شهرستان در مسجد جامع بناب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، محمد قلی سلطانی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بناب گفت: همزمان با میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و پیشوای ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری  امام جعفرصادق علیه السلام به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بناب در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و طلاب حوزه علمیه بناب برگزار شد، حجت الاسلام اصغری با بیان سیره نبوی و سبک زندگی محمدی اظهار داشت: خداوند در آیه ۴ سوره قلم می فرماید، خصوصیات اخلاقی پیامبر عظیم الشان اسلام بهترین الگو برای مسلمانان و سایر ادیان دینی است.

مسئول روابط اضافه کرد: در ادامه مراسم روح اله آهنگری مداح با صفای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این مراسم به مدیحه سرایی و شعرخوانی پرداخت و در پایان از شرکت کنندگان در مراسم با پخش شیرینی و چای پذیرایی به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی