پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۷

چهارشنبه امام رضایی به مسجد حضرت علی اصغر(ع) ممقان رسید

چهارشنبه های امام رضایی این هفته کانون خدمت رضوی بخش ممقان شهرستان آذرشهر با حضور خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی  وحیده تقی نژاد مقدم، مسئول کانون منطقه ای خدمت رضوی بخش ممقان آذرشهر گفت: مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد. سپس جمع خادمیاران برای تقرب به درگاه حضرت احدیت و چنگ زدن به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، زیارت آل یاسین، حدیث کسا، زیارت عاشورا و زیارت امین الله را با دل هایی آکنده از عشق و محبت به امام رئوف قرائت کردند.
وی افزود: مراسم این هفته که به دعوت کانون مرکزی و با حضور خادمیاران عصر چهارشنبه در مسجد علی اصغر(ع) و در جمع گرم و صمیمی اهالی محله مزیدلوی ممقان برگزار شد، مورد استقبال اهالی میهمان دوست منطقه واقع شد و بعد از قرائت دعا، چند تن از نونهالان حاضر به قرائت سوره های کوچک قرآن پرداختند و این حرکت مورد تشویق جمع حاضر قرار گرفت. در آخر برنامه میهمانان حضرت با چای، کیک، شیرینی، حلوا و لقمه نذری نان پنیر و سبزی مورد پذیرایی قرار گرفتند.
تقی نژاد با بیان اینکه اگر خداوند توفیق دهد مراسم امام رضایی را در هر هفته در مکان های مختلف شهر برگزار خواهیم نمود اضافه کرد: در حاشیه مراسم این هفته توسط اکبری پرستار و خادمیار کانون، کنترل فشارخون به صورت رایگان از شرکت کنندگان مراسم انجام گرفت که موجب رضایت اهالی گردید.
مسئول کانون همچنین افزود: در روزهای سه شنبه هر هفته کلاس تدبر در قرآن با مربی گری حمیده رحیم پور برای تعدادی از   ياوران رضوی برگزار می گردد و در این کلاس تفسیر سوره انشقاق و حرکت انسان به سوی خدا و اطاعت از خداوند مورد بحث قرار می گیرد.
تقی نژاد با اضافه کردن این نکته که آشنایی با آیات زندگی ساز قرآن کریم انسان را درمسیر راه روشن هدایت قرار می‌دهد گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها زنده نگه داشتن درس های تربیتی قرآن در زندگی روزمره یاوران رضوی می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی