پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۰

اردوی جهادی سلامت یک روزه روستایی در مراغه برگزار شد

اکیپ سلامت کانون موضوعی سلامت رضوی شهرستان مراغه با همکاری کانون ثامن الائمه روستای علویان روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۴ با انجام خدمات پزشکی و پرستاری در خدمت مردم روستای علویان بود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، حسین شاهدی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مراغه گفت: نودمین اردوی جهادی سلامت رضوی شهرستان مراغه با شعار «هر جمعه یک مسجد»، یک شهید، با اکیپ ۱۲ نفری در محل مسجد روستای علویان استقرار پیدا کرده و به مدت چهار ساعت در خدمت مردم و بیماران مراجعه کننده بود که در این اردوی یک روزه تعداد ۴۱۸ نفر خدمت به ارزش ریالی کل ۴۸۱۵۰۰۰۰۰ ریال به مردم منطقه ارائه شد.
وی اضافه کرد: خدمات پزشکی و پرستاری، ویزیت پزشک عمومی، کنترل فشارخون، تب سنجی، پالس اکسیمتری، کنترل قند خون، تامین داروی رایگان، انجام تزریقات وریدی و عضلانی بیماران از جمله اقداماتی بود که خادمیاران اردو به مخدومین ارائه کردند.
شاهدی اضافه کرد: از نکات برجسته این اردوی یک روزه اول تهیه داروی رایگان تمامی بیماران از داروخانه توسط خادمیاران و تحویل در درب منازل آنان، دوم انجام تزریقات بیماران ناتوان توسط پرستاران در محل سکونت بیمار و سوم تامین هزینه سونوگرافی و آزمایش بیماران مراجعه کننده و هماهنگی جراحی بیمار بود.
شاهدی همکاران نودمین اردوی جهادی کانون موضوعی سلامت رضوی شهرستان مراغه را خادمیاران شاهدی، ریحانی، قلی‌زاده، قادری، تقی دوست، میرزالو، جنگی، اشرف نیا ذکر کرد و افزود: داود قادری به عنوان پزشک و زهرا اشرف نیا به عنوان پرستار در این اردوی یک روزه کانون سلامت شهرستان مراغه رایگان انجام وظیفه کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی