پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۱

برگزاری نشست سواد رسانه‌‌ای ویژه خواهران خادمیار در محمودآباد

جلسه آموزشی سواد رسانه و بصیرت‌افزایی ویژه خواهران خادمیار در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، اولین جلسه آموزشی از سلسله جلسات آموزشی ابلاغی از طرف آستان قدس رضوی ویژه خواهران خادمیار با موضوعات «جهاد تبیین» و«سواد رسانه‌ای» در سالن الغدیر اداره ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد.
در این جلسه که جمع زیادی از خواهران خادمیار و همچنین اعضای ستادی و اعضای شورای آموزشی دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد حضور داشتند، خاکزاد مدرس بحث «جهاد تبیین» نکات خوب و مفیدی را در این خصوص بیان کرد. سپس طهماسبی، مدرس مبحث «سواد رسانه‌ای» مطالبی در باب ضرورت مجهز شدن همه مردم به‌ویژه خادمیاران برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان تشریح کرد.
بنا به اظهارات هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، این جلسات آموزشی که به همت واحد آموزش دفتر کانون‌های خدمت رضوی  و همکاری اعضای شورای آموزشی برگزار شده است، ادامه خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده باز هم شاهد برگزاری جلسات دیگری از این دست خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی