پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۵

برگزاري چهارشنبه های رضوی در مدرسه روستای هریس شبستر

مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شبستر از برگزاری برگزاري چهارشنبه های رضوی در مدرسه آهنگری، روستای هریس این شهرستان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، طاهره استادخواجه مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شبستر گفت: لازمه داشتن فرهنگ و الگوی زندگی رضوی در تمام سطوح زندگی امروزه، مستلزم آموزش و تعلیم فرزندان در سنین پایین است و خادمیاران شهرستان شبستر تلاش وافری در این زمینه دارند.
وی افزود: خادمیاران رضوی کانون محله ای عقیله خدرالرساله روستای هریس با مسئولیت رباب حاج عباسی با حضور در یکی از مدارس روستا چهارشنبه های متفاوت و کودکانه ای برگزار کردند.
وی اضافه کرد: این مراسم در مدرسه ابتدایی، پایه های اول تا ششم ابتدایی، شهید حسین آهنگری  به مدیریت فتاحی و کلاس پایه هفتم راهنمایی روستا با مدیریت مجیدی در جهت تعلیم و تربیت رضوی دانش آموزان در نمازخانه مدرسه به اجرا درآمد.
استادخواجه افزود: این مراسم در فضایی صمیمی و شاد با تلاوت قرآن آغاز شد سپس دانش آموزان برای عرض سلام و ارادت به بارگاه آستان توس، صلوات خاصه آن حضرت را همخوانی کردند. در ادامه رباب حاجی عباسی در جهت آگاهی دانش آموزان به ایراد سخن در باب زندگی‌ امام رضا(ع) پرداخت و توصیه های آن حضرت به کودکان، رفتار ایشان با کودکان را با زبان کودکانه بیان داشت.
مسئول روابط عمومی شهرستان اضافه کرد: در انتهای مراسم  دانش آموزان با همراهی خادمیاران نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه  نمودند و در پایان دعای فرج برای سلامتی و تعجیل در ظهور صاحب الزمان(عج) قرائت گردید .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی