پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۳۰

ملاقات امام رضایی با پدر شهید در شیراز

دبیر کانون های خدمت رضوی فارس از ملاقات خادمیاران با پدر یک شهید خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از فارس جابر مهدیار؛ دبیر کانون های خدمت رضوی  فارس در اقدامی مهربانانه با تعدادی از مسئولین دبیرخانه خدمت رضوی استان پس از اقامه نماز مغرب وعشاء یکشنبه 29 آبان ماه به دیدار پدر شهید سردار علیرضا هاشمی نژاد که به علت کهولت سن در منزل شخصی به سر می برد رفتند.

در این دیدار که همراه با پرچم متبرک امام مهربانی ها  بود دو نفر از خادمیاران مداح درمدح امام رئوف و مصائب اهل بیت مداحی کردند.

سپس مهدیار پس از حمد و ثنای الهی و سلام و درود به معصومین علیهم السلام خصوصاً ارباب ما ایرانی ها، که ولی نعمت ما هستند شفای عاجل پدر شهید را از درگاه ایزد متعال خواستار شد.

سپس پدر سردار شهید هاشمی نژاد خاطره چگونگی شهادت فرزند دلبندش را در عملیات کربلای پنج در تاریخ 25 دی ماه سال 1365 در نخلستان های بین شلمچه و بصره بیان کرد و از روحیات شهید صحبت کرد.

این دیدار مهربانانه حدود دو ساعت به طول انجامید و سپس پدر ومادر شهید دعای خیر را  بدرقه راه خادمیاران امام رضا علیه السلام کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی