پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۶

حضور جمعی از محققان حوزه علمیه نجف در دانشگاه علوم اسلامی رضوی

جمعی از استادان و پژوهشگران علوم اسلامی حوزه علمیه نجف ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بخش های مختلف این نهاد علمی فرهنگی بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، جمعی از علما، محققان و استادان حوزه علمیه نجف که برای حضور در کنگره علمی امناء الرسل با هدف تقویت تعامل علمی و تکریم عالمان بصیر و پارسای حوزه های علمیه در مشهد حاضر شدند از دانشگاه علوم اسلامی رضوی دیدن کردند.
مهمانان عراقی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بخش های مختلف بازدید کرده و با فعالیت های مختلف این نهاد علمی فرهنگی آشنا شدند.
در پایان این بازدید حجت الاسلام والمسلمین دکتر فقیه اسفندیاری، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه رضوی در سالن اجتماعات دانشگاه در جمع مهمانان به بیان گزارشی از زمان تاسیس دانشگاه. دروس و رشته های ارائه شده و دیگر فعالیت های علمی پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پرداخت که مورد توجه آنان قرار گرفت.
وی در ادامه به پرسش های میهمانان پاسخ گفت و درباره پذیرش دانشجوی خارجی به ویژه از کشورهای عراق و سوریه توضیحاتی ارائه کرد و از تحصیل رایگان و امکانات علمی پژوهشی و غیره برای دانشجویان سخن گفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی