پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آستانه روز جهانی معلولین انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۱

تجلیل از خادمیار معلول در استان سیستان و بلوچستان

با حضور خادمیاران کانون های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان از خادمیار معلول و همسرش تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، مهدی خوبانی مسئول کانون‌ خدمت رضوی ابوذر زاهدان در مراسم تجلیل از خادمیار و همسرش، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز جهانی معلولین گفت: این روزها خود فرصت خوبی است برای قدردانی از عزیزانی است که شایسته تقدیر هستند و به عنوان یک پرستار همواره در خدمت خادمیار معلول این کانون بوده و هستند.

خوبانی افزود: متاسفانه خادمیار عزیز مهدی غلامیان در حین انجام وظیفه شغلی خود براثر سقوط از داربست دچار مشکل نخاعی شد که ان شاء الله با دعای خیر عزیزان سلامتی خودشان را پیدا کنند.

وی گفت: ایشان حدود دو سال در بستر بیماری هستند و ان شاء الله با دعای خیر شما و وجود همسری مهربان دلسوز و دختران عزیزشان به مدد الهی و توسل به اهل بیت علیهم السلام به ویژه مولایمان علی ابن موسی الرضا علیه السلام شفا پیدا خواهند کرد.

خوبانی تاکید کرد: مراقبت از بیماران  و دردمندان کار سخت و دشواری است ولی هنگامی که این مراقبت با رنگ و بویی الهی باشد و با اتصال و اقتدا به حضرت زینب سلام الله علیها رقم بخورد قطعا اجر و ثواب دو چندانی خواهد داشت که همسر و فرزندان اقای غلامیان این را با عمل خودشان ثبت نمودند.
وی افزود: بر خود لازم دانستیم تا به خاطر دو مناسبت مهم یکی ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و یکی روز جهانی معلولین از عزیزانی که همیشه در خدمت زائران اقای مهربانی بودند و متاسفانه بر اثر حادثه دیگر توفیق خدمت در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از آن ها گرفته شده و همسرانی که با سختی فراوان از این بزرگواران پرستاری می کنند با حضور در منزلشان ضمن عیادت، تقدیر و تشکر نماییم و در صورت داشتن مشکل و گرفتاری نسبت به حل آن ها گام برداریم.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم خادمیاران رضوی با اهدای گل، لوح تقدیر و متبرکات رضوی از خادمیار مهدی غلامیان، همسر و فرزندان عزیزشان تجلیل کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی