پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته معلولین صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۳

تجلیل از حافظ روشندل قرآن کریم در جیرفت

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری شهرستان جیرفت از حافظ روشندل قرآن کریم تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با هفته معلولین خادمیاران رضوی کانون مشاوره و مدکاری شهرستان جیرفت با حضور در منزل بانوی حافظ روشندل قرآن کریم از وی تقدیر و تجلیل کردند.
در این دیدار طلعت پسنده، مسئول کانون مشاوره و مددکاری گفت: تعالیم قرآن کریم یکی از راه های خوشبختی و سعادت در زندگی است و باید با عمل به راهنمایی ها بتوانیم زمینه تربیت دینی را در جامعه فراهم کنیم.
وی افزود: معلولین افراد توانمند جامعه هستند، خداوند متعال به ظاهر نقصی در این افراد قرار داده اما بسیاری از استعدادها و توانمندی ها را به ایشان عطا نموده است که در سطح جامعه شاهد موفقیت بسیاری از آنان هستیم.
وی با اشاره به رفع مشکلات و کاستی های معلولین از سوی مسئولین مرتبط ابراز داشت: کانون مشاوره و مددکاری شهرستان برای توانمندسازی این قشر که دارای محدودیت هایی هستند تلاش بیشتری انجام خواهد داد.
مسئول کانون مشاوره و مددکاری شهرستان جیرفت تاکید کرد: ارائه خدمات رایگان مشاوره برای زوج های جوان، برگزاری کلاس های فرزندپروری، دیدار با دانش آموزان نخبه، ارائه مشاوره تحصیلی، تقدیر از مدیران مراکز مشاوره برتر ازجمله فعالیت های خادمیاران رضوی جیرفت در نیمه اول سال جاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی