پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۲۳

بیت امام جمعه پیشین ارومیه وقف آستان قدس شد

بیت حجت الاسلام حسنی مجاهد نستوه آذربایجان غربی طی مراسمی با حضور خانواده وی وقف امورات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور عفت عربلویی ثانی، همسر مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی و جمعی از خادمیاران خدمت رضوی آذربایجان غربی برگزار شد، منزل مسکونی مجاهد نستوه امام جمعه پیشین ارومیه وقف شد.

عربلویی ثانی در این مراسم اظهار کرد:این منزل به نیت امورات فرهنگی و مذهبی و سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان و شادی روح حجت الاسلام حسنی و شهدا وقف آقا امام رضا(ع) می شود.

حجت االاسلام نوروزنژاد، دبیر کانون های خدمت رضوی آذربایجان غربی اظهار کرد: منزل مسکونی مرحوم حجت الاسلام حسنی توسط همسر ایشان خانم عفت عربلویی ثانی با نیت انجام امورات فرهنگی و مذهبی و اجتماعی تحت لوای حضرت رضا (ع) به دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان نمایندگی آستان قدس رضوی استان وقف شد.

وی افزود: پس از طی مراحل اداری و قانونی از این مکان برای فعالیت های کانون های خدمت رضوی شهرستان ارومیه و در راستای اهداف این دفتر استفاده خواهد شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی آذربایجان غربی اظهار کرد: این ملک وقف شده در ارومیه  خیابان شیخ تپه به مساحت ۴۲۷ متر و به ارزش بالغ بر  ۲۰۰  میلیارد ریال واقع می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی