پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۵

برگزاری اولین یادواره خانگی شهدای کرمان در منزل سردار شهید عبدالمهدی مغفوری

یادواره خانگی سردار شهید عبدالمهدی مغفوری هم زمان با ایام فاطمیه و شب زیارتی امام رضا علیه السلام با حضور خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت کرمان، همسر و خانواده شهید برگزار شد .

 به گزارش  آستان نیوز از کرمان، خادمیاران رضوی با حضور در منزل شهید عبدالمهدی مغفوری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه «سلام الله علیها» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دفاع مقدس ضمن قرائت زیارت عاشورا و مداحی بر حفظ امنیت و وحدت در کشور به عنوان دستاورد خون شهدا تاکید کردند.

محمدرضا حسنی سعدی مسئول کانون ایثارو شهادت شهرستان کرمان بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره ها را  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ای که تشنه معارف ناب شهدا است

وی افزود:  شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آن ها می دانیم .

سعدی با بیان اینکه اولین یادواره خانگی شهدا به صورت ابتکاری توسط خادمیاران رضوی در منزل شهید مغفوری هم زمان با ایام فاطمیه برگزار می شود، گفت: پیش از این یادواره شهدا با عنوان لاله های رضوی در مساجد و تکایای کرمان توسط کانون ایثار و شهادت برگزار شده بود .

شایان ذکراست که در این مراسم تبلیغی ، مذهبی یکی از یادگاران دفاع مقدس از خاطرات و زندگی شهید مغفوری سخن گفت و در پایان نیز تابلو فرش تمثال مبارک شهید مغفوری به همسر ایشان اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی