پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی ریگان صورت پذیرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۸

اعزام دانش آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس

مسئول کانون خدمت رضوی ریگان گفت: به همت خادمیاران رضوی ۴۵ دانش آموزان زائر اولی ریگان راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ علی فرامرزی، مسئول کانون های خدمت رضوی ریگان گفت: دانش آموزان نیازمند در  چهار مدرسه شهرستان شناسایی شده‌اند و به همت خادمیاران رضوی  به زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اعزام شدند و‌ به مدت سه روز مهمان امام مهربانی ها خواهند بود.

وی عنوان کرد: زیارت مضجع منور رضوی، بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های فرهنگی آستان قدس و اهدای بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه ها برای این گروه از زائران است.

فرامرزی بیان داشت: تا کنون ۲۰۰ دانش آموز زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند و اعزام دیگر دانش آموزان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مسئول کانون های خدمت رضوی ریگان در ادامه به فعالیت کانون‌های خادم‌ یاران رضوی در شهرستان اشاره کرد و افزود: کانون محلی و تخصصی با هدف خدمات‌رسانی به مردم در قالب برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله طرح زائر اولی‌ها، عیادت از بیماران شناسایی نیازمندان و خدمت‌رسانی به آن ها، جمع‌آوری نذورات برای مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم راه‌اندازی شده اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی