پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۲

اصفهان در تمام فعالیت های فرهنگی و جهادی پیشتاز است

دبیر کانون‌های خدمت رضوی کاشان گفت: اصفهان در تمام شئون فرهنگی در کل کشور پیشتاز بوده و هست.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مهدی جهاندار در حاشیه نشست منطقه‌ای دبیرخانه‌های کانون‌های خدمت رضوی که به میزبانی اصفهان برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌های کار در زمینه فرهنگی اشتراک تجربه‌ها است و فکر می‌کنم ما باید در عرصه فرهنگ به علت کمبود وقت و همچنین اینکه در ناتوی فرهنگی قرار گرفته‌ایم و هم اکنون در این زمینه، فضای جبهه و جنگ حکم‌فرما است.
جهاندار اضافه کرد: زمان لازم برای آزمون‌ و خطا نداریم و ناگزیر هستیم که از تجربه‌های یکدیگر استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه در فضای دبیرخانه خدمت رضوی پیشتازی اصفهان کاملاً احساس می‌شود عنوان کرد: با تجربه‌های خیلی خوبی که در فضای استان اصفهان دیده می‌شود خصوصاً در خصوص ظرفیت‌های متعدد و گسترده‌ای که شهر و استان اصفهان دارد، در حوزه هنر، فرهنگ  و  کار جهادی  که در اصفهان فعال هستند، شاید بتوان گفت تمام فعالیت‌های فرهنگی شهر و استان اصفهان را می‌توان در میزهای خدمت رضوی دید.
جهاندار خاطرنشان کرد: بنابراین با اشتراک‌گذاری این تجربه‌ها  با شهرستان‌ها، ما می‌توانیم با بومی‌سازی آن در محل خدمت خودمان تجربه جدیدی خلق کنیم و همین باعث می‌شود که یک‌قدم رو به‌ جلو برداریم و مسیر را از اول شروع نکنیم. 
وی تأکید کرد: امروز و در این نشست با تجربیات مفید دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اصفهان و با اشتراکات موجود آشنا شدیم. این اشتراکات می‌تواند ایده‌های نویی را مطرح کند. قطعاً پشت این تجربیات که ارائه می‌شود، سال‌ها فکر تلاش نهفته است و شاید هفته‌ها کار میدانی صورت‌ گرفته است که در نهایت باعث شده است این دستاوردها را ببینیم. 
جهاندار تصریح کرد: استفاده از این راهکارها و تجربیات باعث می‌شود ما بتوانیم مسیر پیش رو را درست و با خطای کمتری طی کنیم. تمام مستندات و اطلاعات مطرح شده در کانون خدمت رضوی استان اصفهان موجود است و می‌تواند ما را ده‌ها قدم به جلو سوق بدهد و ما بتوانیم با قدرت از این اطلاعات در شهر خودمان استفاده کنیم. 
وی بیان کرد: پیشنهاد من این است که این گفتگوها مابین کانون‌های عرصه‌ تخصصی به‌صورت دوبه‌دو صورت بپذیرد و افرادی که در خطوط مقدم این عرصه‌های  تخصصی و کانون‌های محله‌ای هستند در فضای کارگاهی  به اشتراک ایده و تبادل نظر بپردازند، تا خروجی و نتیجه بهتری از آن حاصل شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی