پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۲۸

تجلیل از نقش ماندگار ۲۵ مادر شهید در شهربلوک

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن از مادران شهدای شهر بلوک شهرستان جیرفت توسط خادمیاران رضوی کانون محله ای زینبیه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عباس صادقی، مسئول کانون محله ای زینبیه بلوک گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن خادمیاران رضوی از ۲۵ مادر شهید  در شهر بلوک تجلیل کردند.

وی افزود: هفته بزرگداشت مقام زن، بهترین فرصت برای تجلیل از زنان و مادرانی است که با تأسی از سیره و سبک زندگی نورانی حضرت زهرا(س)، در مسیر حق و حقیقت گام بر  داشتند و با حفظ حیا و عفت زنانه ضمن تقویت کرامت انسانی به وظایف و تکالیف دینی و انقلابی خود به درستی عمل کردند و جوانان برومندشان را برای دفاع از آرمانهای انقلاب وحفظ ارزشهای اسلامی راهی جبهه ها کردند.

صادقی با اشاره به اینکه در این دیدار هدایایی به ارزش ریالی هفتاد و پنج میلیون ریال به مادران شهدا اهدا شد تاکید کرد: یکی از وظایف این کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. در این راستا در مراسم و برنامه‌های مختلف خدمت خانواده شهدا رسیده‌ایم و مراتب تقدیر خود را از خانواده‌های معظم شهدا داشتیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی