پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۹

عطرآگین شدن فضای شهر محمودآباد با ورود پرچم حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع)

خادمیاران محمودآبادی میزبان دو تن از خادمان حرم امیرالمؤمنین(ع) حامل پرچم مقدس آن حرم مطهر و دو تن از خادمان حرم آقا علی‌ بن موسی الرضا(علیه آلاف‌التحیة و الثناء) شدند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، هم‌زمان با ایام ولادت مولود کعبه، مولای متقیان، امیر مؤمنان، آقا علی‌ بن‌ ابی‌طالب (علیه‌السلام)، خادمیاران محمودآبادی میزبان دو تن از خادمان حرم آقا امیرالمؤمنین(ع) بودند که پرچم متبرک آن حرم شریف را به همراه داشتند. همچنین دو تن از خادمان حرم مطهر آقا امام رضا(علیه‌السلام) نیز آنان را همراهی می‌کردند.

خادمیاران محمودآبادی به همراه خادمان حرم علوی، حامل پرچم حرم مطهر و خادمان حرم رضوی در ابتدا وارد روستای خشت‌سر شدند و مورد استقبال گرم اهالی این روستا قرار گرفتند. 
هیئت حامل پرچم مطهر حرم امیرالمؤمنین(ع) سپس در میان معتکفین مسجد صاحب‌الزمان«عجّ» این روستا حضور یافتند.

در این دیدار حجة‌الاسلام قهرمانی، امام جماعت روستای خشت‌سر به زبان عربی به خدّام حرم امیرالمؤمنین(ع) و سایر مهمانان خیرمقدم گفت. سپس یکی از خادمان حرم امیرالمؤمنین(ع) روز میلاد حضرت را به حاضران تبریک گفت. 
سپس پرچم مقدس حرم مطهر آقا علی‌بن ابی‌طالب(ع) بین مردم گردانده شد و عاشقان حیدر کرار به عشق حضرتش به آن پرچم تبرک جستند.

لازم به ذکر است هیئت حامل پرچم مطهر حرم آقا امیرالمؤمنین(ع) برنامه‌های مشابهی را در مسجد اعظم محمودآباد، مسجد صاحب‌الزمان«عجّ» روستای آزادمون و مسجد حضرت ولی‌عصر«عجّ» روستای گالشپل که این سه مسجد نیز محل برگزاری مراسم اعتکاف بودند، به مرحله اجرا درآوردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی