پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۲۰

تدارک سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با ارائه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور با شکوه و فعالی خواهد داشت.

محمدیان، مدیر روابط عمومی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در گفت وگو با آستان‌نیوز، به جزئیات حضور این سازمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی نیز در کنار سایر موسسات و نهادهای علمی و فرهنگی در راهپیمایی روز شکوهمند ۲۲ بهمن حضور فعال دارد.
وی برپایی غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی را از جمله برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: موسسه جوانان، مرکز قرآن کریم و بنیاد فرهنگی رضوی با هماهنگی ستاد سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم به ارائه خدمات و اجرای برنامه های متنوع می‌پردازند.
محمدیان ادامه داد: موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اجرای گروه سرود، برگزاری مسابقات، اجرای جنگ، مصاحبه با کودکان و نوجوانان، اهدای جوایز، نقاشی کودک و... از مخاطبان کودک و نوجوان در مراسم راهپیمایی استقبال و پذیرایی می کند.
وی افزود: غرفه بنیاد فرهنگی رضوی نیز با اجرای برنامه‌هایی شاد و آموزنده و اجرای گروه سرود دانش آموزی در این مراسم به اجرای برنامه می پردازد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی