پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آذربایجان غربی؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۰

افتتاح ۲ واحد سازش در دادسرای ارومیه

۲ واحد سازش در دادسرای ارومیه با مشارکت دبیرخانه خدمت رضوی آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری استان از افتتاح دو واحد سازش در دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه که با مشارکت و استقرار خادمیاران رضوی در این واحد‌ها جهت تلاش برای اصلاح ذات البین خبر داد.
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین افتتاح دو واحد سازشی با تقدیر از تلاش‌های تک تک کسانی که در استقرار نمایندگی آستان قدس رضوی در مجموعه دادسرای ارومیه تلاش کردند بیان کرد: یکی از بزرگترین خصائل و ویژگی‌های اهل بیت خاصه امام رضا(ع) بزرگ منشی، بزرگواری و گذشت است و مردم عزیز و شریف کشور از این فضائل اهل بیت در جای جای زندگی خود بهره می‌برند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این دو شعبه سازشی، با تاسی از اهل بیت علیهم الاسلام، فرهنگ ارزشمند گذشت، سازش و مدارا را بیش از پیش در بین مردم ترویج دهیم و پرونده‌هایی که قابلیت سازش دارند با تلاش و زحمت این عزیزان منتهی به سازش شوند تا سیستم قضایی بتواند به موضوعات مهم و پرونده‌های کلان با فراغ بال بیشتری رسیدگی کند.
عتباتی در پایان اظهار کرد: من مطمئن هستم با عنایت آقا امام رضا(ع) و زحمات شما بزرگواران، مجموعه دادسرا و فعالان عرصه صلح و سازش، این محل پر برکت خواهد بود و بین مردم انس و الفت ایجاد خواهد نمود.
حجت الاسلام نوروزنژاد دبیر کانون های خدمت رضوی آذربایجان غربی هم در این مراسم ضمن ابراز خرسندی ازاین مشارکت گفت: خادمان آستان قدس رضوی با تمام توان آماده هستند در جهت سازش و اصلاح ذات البین طرفین اختلاف گوشه‌ای از کار دستگاه قضایی را کمک رسانی کنند.
با حضور مجیدی دادستان مرکز استان و معاونان وی و تعدادی از مراجعین به دادسرا و خادمیاران آستان قدس که پرچم مقدس حرم ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام را در دست داشتند پس از ادای احترام دکتر عتباتی و حضار به پرچم مقدس آئین افتتاح دو واحد سازشی در دادسرای مرکز استان با شکوهی خاص و معنوی انجام شد و این دو واحد رسما کار خود را برای برقراری سازش بین مردم شروع کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی