پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)خبر داد: 
۱۴۰۱-۱۲-۲۸

تشکیل  8 کمیته استقبال از زائران نوروز ۱۴۰۲ در میقات الرضا

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از تشکیل  8 کمیته استقبال از زائران نوروزی در میقات الرضا خبر داد.

مهدی قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمات رسانی و استقبال از زائران و مسافران نوروزی از سوی این آستان مبارک در راستای تحقق شعار محوری آستان قدس رضوی در نوروز 1402 همه خادم الرضائیم؛ زیارت، خانواده، همدلی  با فراهم نمودن تمهیدات لازم به منظور ترویج و تقویت فرهنگ میزبانی شایسته از زائران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی، رفاهی، اجتماعی و ... انجام خواهد شد‌.
وی با اشاره به اینکه بیش از یکهزار نفر خدمتگزار در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی و استقبال از زائران و میهمانان نوروزی هشت کمیته استقبال از مسافران نوروزی در میقات الرضا تشکیل شده است.
قاسم زاده خاطر نشان کرد: کمیته‌های تشکیل شده در زمینه اسکان و رفاه زائران، روابط عمومی و رسانه ها، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت، پشتیبانی و خدمات حمل و نقل، فنی و تاسیسات، حراست و امنیت، خادمین و راهنمایان زائر و  امر به معروف و نهی از منکر در خدمت مسافران خواهد بود.
 مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: کمیته‌های مذکور با توجه به نیازهای زائران و طبق برنامه‌های ارائه شده تشکیل و با همکاری خدمتگزاران این آستان در عرصه‌های مختلف آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی می‌باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان طبس و میقات الرضا در مسیر تردد زائران زیادی از استان‌های مرکزی و جنوبی کشور به سمت مشهد الرضا و بالعکس قرار گرفته و به عنوان اولین شهر زیارتی در استان خراسان جنوبی شناخته شده است آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در این میزبان تعداد زیادی مسافر و زائر نوروزی از سراسر کشور خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی