پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۱۴

قدردانی استاندار خراسان جنوبی از خدمات آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به زائران و مسافران 

استاندار خراسان جنوبی به منظور بازدید از خدمات و تسهیلات به زائران و مسافران نوروزی به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مشرف شد.

به گزارش آستان نیوز، در روزهای پایانی تعطیلات نوروز و بهار طبیعت دکتر قناعت استاندار استان خراسان جنوبی جهت بازدید از خدمات و تسهیلات به زائران و مسافران نوروزی به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مشرف شد.
در این برنامه قناعت ابتدا مورد استقبال جمعی از مسئولین فرهنگی و اجرایی شهرستان، مدیریت و خادمین آستان مبارک قرار گرفت و با همراهی امام جمعه طبس، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، هیئت همراه و حاضرین در مراسم بعد از ادای احترام به مزار مطهر شهدا، مرقد منور برادر گرامی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را زیارت کرد.
در ادامه قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گزارشی از حضور زائران و مسافران نوروزی و تسهیلات و خدمات شبانه روزی مجموعه به برکت آستان قدس رضوی و پوشش زنده مراسم جزء خوانی قرآن کریم «گلشن وحی» و برنامه سحرگاهی «نسیم رحمت» از شبکه‌های سراسری چهار و استانی خاوران و جشنواره قرآنی مشکات در ماه مبارک رمضان ارائه و از همراهی و زحمات مدیر کل و عوامل صدا و سیما جهت پوشش برنامه ها در رسانه ملی و استانی تشکر کرد. 
در پایان این برنامه دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی وجود آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) را یک ظرفیت بسیار خوب برای میزبانی شایسته از زائران و مسافران در استان و منطقه دانست و از زحمات مجموعه کارکنان و خادمین آستان مبارک تقدیر و تشکر نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی