پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۲۱

مشارکت شرکت سامان بازار رضوی در طرح تنظیم بازار عرضه برنج

مدیر بازرگانی شرکت سامان بازار رضوی از مشارکت این مجموعه در طرح تنظیم بازار عرضه برنج با نرخ دولتی خبر داد.

محسن حشمتی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این طرح با رویکرد تکریم زائران بارگاه آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و کمک به معیشت مردم، از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او ادامه داد: شرکت سامان بازار رضوی در سال جاری در راستای سیاست‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مهار تورم، نسبت به توزیع این کالای اساسی اقدام کرده است تا به سهم خود قدمی برای تنظیم بازار مصرف برنج با توجه به افزایش تقاضا در ماه رمضان بردارد.

مدیر بازرگانی شرکت سامان بازار رضوی درباره محل عرضه برنج تنظیم بازار تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر رضوی واقع در باب‌الجواد، خیابان‌های نواب و طبرسی و همچنین شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت سامان بازار رضوی، این کالا را خریداری کنند.

 

عرضه ۱۰۰ تن برنج تا پایان ماه رمضان

او با بیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ تن برنج تنظیم بازار توسط شرکت سامان بازار رضوی عرضه شده است، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان نیز امکان توزیع ۵۰ تن دیگر وجود دارد.

حشمتی ادامه داد: این کالای اساسی که تامین آن توسط بازرگانی دولتی ایران انجام شده است، به قیمت مصوب دولتی، هر کیلوگرم ۱۸۰۰۰ تومان و در کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی عرضه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی