پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۱-۳۰

بازدید جمعی از کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از نمایشگاه «رواق خدمت»

جمعی از کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از نمایشگاه «رواق خدمت» در حرم مطهر رضوی دیدن کردند.

سید علی قادری، مدیر روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، در گفت وگو با خبرنگار آستان‌نیوز،  در حاشیه این بازدید گفت: امروز سه شنبه 28 فروردین حدود 40 نفر از کارکنان این دانشگاه در نمایشگاه رواق خدمت واقع در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی حضور پیدا کردند و تصاویر و جلوه‌هایی از خدمات آستان قدس رضوی که در بخش‌های مختلف ارائه شده است را مشاهده کردند و هم به صورت شنیداری و دیداری با این خدمات آشنا شدند. 
وی ابراز کرد: این نمایشگاه علاوه بر ارائه محتوای مربوط به تاریخچه حرم مطهر رضوی و شکل گیری آستان قدس رضوی، گزارش‌هایی متنوع، متفاوت و مصوری از اقدامات و خدمات این آستان مقدس را ارائه می‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد.
قادری ادامه داد: خوشبختانه از بهترین تکنولوژی‌های روز برای فضا آرایی و تجهیز این نمایشگاه استفاده شده و با آراستگی و زیبایی منحصر به فردی، خدمات و دستاوردهای آستان قدس رضوی را به مخاطبان انعکاس می‌دهد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه امام رضا(ع) مجموعه‌ای علمی است و با قشر دانشجو و جمعیت بزرگی از جوانان در ارتباط است باید از این دست نمایشگاه‌ها دیدن کند و می تواند نقش موثری در آشنایی جوانان با دستاوردها و فعالیت‌های آستان قدس رضوی داشته باشد.
قادری تصریح کرد: این نمایشگاه در حرم مطهر رضوی دایر شده است و شاید به لحاظ دسترسی کمی برای مردم دشوار باشد، از همین رو پیشنهاد می‌کنم این گونه نمایشگاه‌ها درسایر نقاط شهر نیز بر پا شود تا مردم دسترسی راحت تری به این نمایشگاه‌ها داشته شباند.
وی عنوان کرد: امیدواریم این نمایشگاه در سال های آینده نیز استمرار داشته باشد و سهم دانشگاه امام رضا(ع) در معرفی  فعالیت‌ها و خدمات در این نمایشگاه بیشتر شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی