پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۱

دوره ها و کارگاه های آموزشی جدید کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه 5 تهران دایر می شود

خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه 5 کارگاه های آموزشی جدیدی را با هدف آموزش، مهارت ورزی و درآمدزایی به صورت حضوری و رایگان برگزار می کنند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه 5 با اشاره به استقبال بی نظیر کارآموزان از کارگاه ها و به نتیجه رسیدن دوره های قبلی، از شروع دوره ها در سطح بالاتر و تکمیلی و دوره های جدید خبر داد و اظهار داشت: با یاری امام رئوف دورهای کارآفرینی با هدف تقویت و ارتقای مهارت‌های کارآفرینان و هنرجویان در امر اشتغال‌زایی و کارآفرینی، در سطح منطقه برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری نماز عید سعید فطر در محله باغ فیض تهران، به همت کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران و همکاری امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه بسیج مسجد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تهران نمایشگاه و بازارچه محصولات هنرجویان کانون کارآفرینی و اشتغال با ارائه محصولات پوشاک و حجاب اسلامی، عروسک شنی و روسی، محصولات گلدوزی شده، محصولات غذایی ارگانیک و مربا و ترشیجات خانگی برپا شد.
مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه 5 برنامه و ساعت دوره ها را تشریح کرد: روزهای شنبه کارگاه آموزشی فرشینه از ساعت 15 الی 16:30و کارگاه آموزشی تسبیح تزئینی ساعت 16:30 الی 18:30 در محل دفتر کانون خدمت رضوی واقع در سری محله بهاران کوهسار برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: دوره خیاطی پیشرفته دوشنبه ها از ساعت 15:30 الی 17 و کارگاه بافتنی از ساعت 14 الی 15:30 در محل کانون عمومی خدمت رضوی پایگاه شهید روستایی محله کن دایر می شود. جهت ثبت نام در دوره ها کافی است مشخصات خود (نام و نام خانوادگي، سن، تحصيلات، نام دوره ) را به شماره: ۰۹۱۲۵۰۹۱۰۴۱ در پیام رسان ایتا و بله ارسال کنید.
مقدم در آخر به برگزاری میزهای مشاوره کارآفرینی و اشتغال در چهارشنبه امام رضایی اشاره کرد و گفت: هر هفته در روزهای متبرک به نام امام رضا(ع) در دفتر کانون خدمت رضوی سرای محله بهاران از ساعت 16:30 الی 19 در خدمت مراجعین و کارآفرینان در جهت بهبود فضای کسب و کار و ارائه پیشنهاد و همفکری خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی