پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دهه کرامت
۱۴۰۲-۰۲-۲۸

۱۱۰ برنامه فرهنگی و خدمات اجتماعی توسط کانون های رضوی گیلان انجام می شود

کانون های خدمت رضوی که تحت هدایت بنیاد کرامت رضوی آستان قدس در سطح استان های کشور برنامه های ابلاغی آستان قدس رضوی را پیگیری می کنند، به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام توسط خادمیاران و یاوران رضوی خدمات مختلفی را اجرا خواهند کرد.

به گزارش آستان نیوز از گیلان، جواد شفعیعی ثابت، مدیر کانون های خدمت رضوی استان گفت: با همت خادمیاران و یاوران رضوی بر اساس برنامه های ابلاغی مرکز خادمیاری بیناد کرامت رضوی به مناسبت دهه کرامت سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی و مذهبی و جشن و خدمات اجتماعی در سطح استان گیلان برگزار می گردد.
مدیر کانون های خدمت رضوی با بیان اینکه همه اعضای این کانون با نیت خدمت به امام رئوف در اجرای این برنامه ها همیاری خواهند داشت گفت: مهمترین برنامه هر ساله که حضور کاروان های زیر سایه خورشید و خادمیان حرم مطهر در سطح روستاها و شهرهای گیلان است با برنامه ریزی کانون جوانان رضوی و دبیرخانه زیر سایه خورشید در گیلان برنامه ریزی شده است و به زودی توسط خادمان این پروژه فرهنگی معنوی اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
شفیعی ثابت گفت: کانون های عمومی و تخصصی خدمت رضوی گیلان نیز برنامه توزیع هزار پرس غذای متبرک در شب میلاد امام رئوف و توزیع گوشت قربانی اهدای آستان قدس در ۱۰ شهرستان و برپایی ۱۷ جشن در شهرستان ها و ۲۰ جشن خانگی و برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی کاروان جهادی سلامت نذرشفا  و اهدا ده هزار بسته متبرک نمک و نبات را در دهه کرامت به عهده دارند.
وی گفت: کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی گیلان در ایام جشن ویژه دختران و بانوان را با تقدیر از برگزیده ملی جشنواره شکوه مادری که جشنواره شناسایی و تقدیر از مادران متخصص و متعهد دارای بیش از سه فرزند است را برگزار خواهد کرد.
مدیر کانون های خدمت رضوی با بیان اینکه خادمیاران رضوی ۲۹ اردیبهشت و ۵ خرداد در نماز جمعه انزلی و لاهیجان حضور خواهند یافت گفت: یک کاروان ۴۵ نفر شامل بیماران خاص و صعب العلاج از سوی کانون خدمت رضوی گیلان در ایام دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام و میهمان حرم مطهر خواهند بود که برای همه بیماران آرزوی صحت و سلامتی به برکت عنایات امام هشتم داریم.
مدیر کانون های خدمت رضوی گیلان گفت: برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه چایخانه حضرت و پذیرایی در برخی از میادین شهرهای استان گیلان توسط خادمیاران و یاوران رضوی و خیرین برپا خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی