پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۰

آماده‌باش 10 پایگاه فوریت‌های پزشکی در دهه کرامت

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آماده‌باش 10 پایگاه فوریت‌های پزشکی در دهه کرامت در حرم مطهر حضرت رضا(ع) خبر داد. 

دکتر سیدسعید سعیدی شهری در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این مؤسسه همزمان با شب میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، تعداد پایگاه‌های ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی را از 8 پایگاه به 10 پایگاه افزایش خواهد داد.  
وی افزود: این پایگاه‌ها با تقویت نیرو در صحن‌های جمهوری اسلامی، آزادی، انقلاب اسلامی، گوهرشاد و امام حسن مجتبی(ع)، رواق‌های دارالحجه، دارالمرحمه و حاتم‌خوانی و همچنین باب الرضا(ع) و باب الجواد(ع) در صحن پیامبر اعظم(ص)، آماده ارائه خدمات پزشکی شبانه‌روزی و رایگان به بیماران اورژانسی است.
سعیدی شهری با اشاره به حضور نیروهای مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی و خادمیاران همکار در این پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده زائران در شب و روز میلاد حضرت رضا(ع)، اقدامات ویژه‌ای برای حفظ سلامت و آرامش زائران با مشارکت نهادهای همکار در این ایام در دستور کار مؤسسه قرار دارد. 
وی گفت: همزمان با دهه کرامت، نیروهای بخش‌های مختلف دارالشفای امام(ع) واقع در دوربرگردان حرم مطهر رضوی در خیابان شیرازی نیز تقویت خواهد شد. 
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی ادامه داد: در دهه کرامت بیماران اورژانسی در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی با استفاده از آمبولانس‌های این مؤسسه از محل مرکز مجهز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر در صحن امام حسن مجتبی(ع) و همچنین دارالشفای امام(ع) به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اعزام می‌شوند. 
وی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ ارائه‌ خدمات به بیماران اورژانسی در اماکن متبرکه رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی