پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

شمیم امام هشتم در پیرانشهر پیچید

شهرستان پیرانشهر این روزها میزبان خادمان حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام است. میزبان خادمانی که با همراه داشتن پرچم گنبد طلایی برکت را برای مردم این دیار سوغات آورده اند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، اعضای کاروان زیر سایه خورشید پس از استقبال بی نظیر مسئولان در اجتماع پر شور مردم، به جشن و مدیحه سرایی پرداختند.
 دیدار با مردم و شرکت در جشن دهه کرامت و روز دختر در سالن  ارشاد این شهرستان و زیارت پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام توسط مردم، حضور خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در مجتمع مسکونی ارتش تیپ هجومی پیرانشهر، حضور در منزل امام جمعه فقید شهرستان پیرانشهر ماموستا محمودی و عرض تسلیت به خانواده امام جمعه فقید، تجلیل از فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان پیرانشهر، حضور خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در منزل شهید علی ملا، شهرستان پیرانشهر و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پیرانشهر از برنامه های سفر یک روزه کاروان زیر سایه خورشید در پیرانشهر بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی