پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۵

دانشگاه رضوی، جلد دوم کتاب شبهه پژوهی قرآنی را منتشر کرد

جلد دوم شبهه پژوهی قرآنی، از سوی انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

به گزارش آستان‌نیوز، جلد دوم شبهه پژوهی قرآنی به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر ایروانی و با داوری علمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر خرقانی از سوی انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.
این کتاب که به شخصیت ها و افراد می پردازد سرفصل هایی با عنوان، پیامبرشناسی و دو دیدگاه تنزیهی یا تحقیرآمیز، نوح و شبهۀ اعتراض به غرق شدن فرزند،    ابراهیم و شبهۀ توریه و... را بررسی کرده است.
عناوین یعقوب و شبهۀ چشم‌زخم، یوسف و شبهۀ ابتلا به عقوبت الهی، ایوب و شبهۀ بی‌صبری او، موسی و شبهۀ تقاضای رؤیت خدا، داود و شبهۀ لغزش در قضاوت    سلیمان و شبهۀ غفلت از یاد خدا نیز در این کتاب آمده است.
مواردی همچون یونس و شبهۀ تمرد از خواست الهی، زکریا و شبهۀ تردید در خدا، یحیی و شبهۀ ستایش ترک ازدواج، مریم و شبهۀ نذر بدون اجازۀ فرزند، عیسی و شبهۀ خلق پدیده‌ها، محمد و شبهۀ تردید در دریافت وحی و دیگر شبهات شخصی و اجتماعی دربارۀ ایشان نیز در این کتاب عنوان شده است.
این کتاب در 480 صفحه و با شمارگان 500 نسخه به قیمت 300 هزار تومان در کتاب فروشی انتشارات دانشگاه رضوی واقع در صحن امام حسن(ع) حرم مطهر در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
شایان ذکر است جلد نخست این کتاب به قلم همین نویسنده به موضوع شبهات اعتقادی پرداخته و از سوی حجج اسلام والمسلمین دکتر محمد حسین الهی زاده، دکتر رضا حق پناه و دکتر سید جعفر علوی داوری علمی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی