پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۷

پیچیدن شمیم رضوی با حضور خادمان کاروان زیر سایه خورشید در تکاب

کاروانی از خادمان حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه امام رئوف، به شهرستان تکاب وارد شدند تا سنت حسنه زیارت از راه دور برای آنان که امکان تبریک گفتن ولادت مولای خود را در حرم رضوی ندارند، زنده و دلنشین‌تر شود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود به تکاب با استقبال مسئولین و امام جمعه در مزار شهدای گمنام پارک ملت با آرمان های والای شهدا تجدید پیمان کرد.
شرکت در مراسم جشن دهه کرامت در مسجد جامع تکاب و حضور در منزل شهید ابراهیم یلی از شهدای دوران دفاع مقدس و زیارت پرچم متبرک حرم مطهر از برنامه های  کاروان زیر سایه خورشید در تکاب بود.
همچنین خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در بیمارستان تکاب از بیماران بستری شده عیادت کردند و شفای عاجل برای بیماران مسئلت کردند.

همچنین کاروان زیر سایه خورشید پس از استقبال بی نظیر چهاربرجی ها در اجتماع پر شور مردم، وارد این شهر شد و به مدیحه سرایی پرداخت.
در سفر یک روزه کاروان زیر سایه خورشید به چهاربرج، دیدار با مردم  و زیارت پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام توسط مردم، شرکت در نماز جمعه، حضور در جمع مردم روستای چالخاماز و حضور در منزل چهارقلوی روستای مظفرآباد این شهرستان از دیگر برنامه ها بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی