پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۱

مدیرعامل جدید مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی منصوب شد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی دکتر مهدی سلطانی‌فر را به عنوان مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی منصوب کرد. 

به گزارش آستان نیوز، مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل جدید مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی بعدازظهر شنبه 20 خردادماه با حضور دکتر محسن محور مدیرگروه درمان این آستان مقدس و جمعی از مدیران معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی، بیمارستان فوق تخصصی رضوی و این مؤسسه درمانی در محل دارالشفای امام(ع) برگزار شد. 
 

در بخشی از این حکم قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خطاب به دکتر مهدی سلطانی‌فر آمده است؛ 

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل و عضو هیأت مدیره مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی» منصوب می‌شوید. با اتکال به خداوند متعال و استعانت از الطاف کریمانه امام علی بن موسی الرضا(ع) و با مدنظر قرار دادن سیاست‌های کلی نظام در حوزه سلامت و همچنین منویات تولیت محترم آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات درمانی به زائران و مجاوران، انتظار می‌رود وفق مفاد اساسنامه مؤسسه، با همکاری و هماهنگی اعضای محترم هیأت مدیره و مدیریت گروه درمان آستان قدس رضوی، ضمن برنامه‌ریزی منسجم برای استفاده از ظرفیت‌های در اختیار، خصوص ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به‌ویژه نیازمندان با اعمال تعرفه‌های مناسب، تعامل و هم‌افزایی با سایر مراکز درمانی و ارائه خدمات فرهنگی به منظور افزایش سطح دانش بهداشتی جامعه، اهتمام بایسته معمول دارید. 
 

معرفی سابقه کاری مدیرعامل جدید

دکتر مهدی سلطانی‌فر، متخصص چشم و فوق تخصص پیوند قرنیه است که ریاست اسناد پزشکی استان سیستان و بلوچستان برای هشت سال، ریاست انجمن پزشکان عمومی این استان، عضویت در انجمن پزشکان صلح و سلامت ایران، عضویت در انجمن مدیران کیفیت قاره آسیا و اقیانوسیه، عضویت در انجمن شش سیگما و... در سوابق وی به چشم می‌خورد. از دکتر سلطانی‌فر همچنین چندین بار به عنوان پزشک نمونه کشوری و استانی تقدیر شده است. 

شایان ذکر است، در این مراسم با حضور مدیرگروه درمان آستان قدس رضوی از تلاش‌های ارزنده دکتر سیدسعید سعیدی شهری مدیرعامل سابق مؤسسه درمانی این آستان مقدس نیز تقدیر و تشکر شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی