پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۰۱

برآورده سازی آرزوهای دختران، زیباترین لحظات خادمین کانون خانواده البرز

مسئول کانون تخصصی خانواده و بانوان استان البرز برآورده سازی آرزوی دختران بی سرپرست را یکی از بهترین لحظات خدمت خامیاران این کانون عنوان کرد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ ناهید شکریان مسئول کانون تخصصی امور بانوان و خانواده گزارشی از فعالیت‌های این کانون در فصل بهار ارائه کرد.

شکریان با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در مناسبت‌های مختلف به ویژه در روز میلاد کریم اهل بیت(ع) با کمک خیرین تهیه و توزیع شد، اظهار داشت: پویش توزیع نان رضوی در ایام ماه مبارک رمضان در مناطق محروم استان البرز صورت گرفته است.

وی افزود: میز خدمت با موضوعات تربیتی و فرهنگی در مناسبت‌ها و مناطق مختلفی مانند زندان بانوان شهید کچویی، باغ گل های شهید چمران با موضوع زن و خانواده، پارک بانوان در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، مصلای کرج به همراه پذیرایی به مناسبت دهه کرامت و در آخر میز خدمت به همراه غرفه حجاب در جشن بزرگ میلاد امام رضا علیه السلام در آستان مقدس امامزاده محمد علیه السلام برپا شده بود.

شکریان گفت: برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلفی با موضوعات گوناگونی چون ازدواج به هنگام و پایدار، رویکرد دین در راستای جوانی جمعیت و دلایل افزایش سقط جنین در هفته جمعیت، پویش شکوه مادری در دهه کرامت، همایش بانوان و جشن بزرگ دختران در پارک بانوان استانداری از جمله این فعالیت‌ها می‌باشد.

مسئول کانون بانوان و خانواده ضمن اعلام برنامه تجلیل از مادر ۹ فرزند با هدف ترویج فرهنگ فرزندپروری اظهار داشت: در پویش بزرگ شکوه مادری علاوه بر حضور مادران جوان و دارای چند فرزند در همایش، از پنج نفر از این مادران عزیز تجلیل به عمل آمد.
شکریان در پایان افزود: توجه به بانوان و به ویژه به دختران نوجوان و جوان از اهداف اصلی این کانون خدمت‌گزار است و برآورده کردن آرزوهای دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست با عنایات خاص امام مهربانی‌ها صورت گرفت که می‌توان آن برنامه را جزو زیباترین لحظات زندگی خادمین حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام به شمار آورد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی