پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۸

ارزیابی شرکت‌ها و موسسات تابعه آستان قدس رضوی برای اعطای نشان طیب

مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی از ارزیابی و عارضه یابی شرکت‌ها و موسسات تابعه آستان قدس رضوی برای اعطای نشان طیب خبر داد.

ایمان اسدی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، مقرر شد عارضه یابی واحدهای زیرمجموعه این بنیاد توسط موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی انجام شود.
 

راه‌اندازی زنجیره نان طیب
او با اشاره به راه‌اندازی زنجیره نان طیب در شرکت صنایع غذایی رضوی گفت: با راه‌اندازی این زنجیره، در حال حاضر نان با کیفیت با استفاده از آرد کامل به صورت انبوه تولید و عرضه می‌شود.
مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی ادامه داد: در این راستا و به واسطه تولید این محصول بسیار با کیفیت و استراتژیک، به زودی نشان نان طیب به شرکت صنایع غذایی رضوی اعطا خواهد شد.
او افزود: شرکت آرد قدس رضوی آرد کامل مورد نیاز برای تولید این نان را تولید می‌کند که با توجه به تولید آرد با کیفیت و کامل در این شرکت، برنامه‌هایی در حوزه طیب در دستور کار موسسه کیفیت رضوی قرار دارد.
 

شناسنامه‌دار کردن نهالستان موسسه بذر و نهال رضوی
اسدی با اشاره به آغاز فرایند ارزیابی و شناسنامه‌دار کردن نهالستان موسسه بذر و نهال رضوی از دو سال گذشته خاطرنشان کرد: علاوه‌براین، قرار است پروژه ایجاد سامانه CRM و شناسنامه‌دار کردن بذور هم انجام شود که در آینده به توسعه برند بذر و نهال رضوی کمک شایانی خواهد کرد.
او ادامه داد: همچنین مذاکراتی با شرکت کشاورزی رضوی برای شناسنامه‌دار کردن محصولات تولید شده در این مجموعه صورت گرفته است.
 

ارزیابی عطر رضوی
اسدی ارزیابی عطر رضوی را نخستین پروژه موسسه کیفیت رضوی در حوزه نشان طیب عنوان کرد و افزود: شرکت کسب و کار رضوی تامین کننده عطر حرم مطهر رضوی است که این موسسه در اولین گام، شناسنامه‌دار کردن عطر رضوی را انجام داد و در حال حاضر نیز توسعه آن در دست اقدام است.
 

شناسنامه‌دار کردن ۷۰۰ محصول هنری
او از همکاری صورت گرفته میان موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی خبر داد و گفت: ارزیابی و عارضه یابی برای شناسنامه‌دار کردن ۷۰۰ محصول تولیدی این مجموعه از طریق ارزیابی سه وجهی شامل مردمی، کارشناسی و خود ارزیابی آغاز شده است.
اسدی ادامه داد: اجرای این طرح نقش موثری در توسعه بازار و فروش محصولات موسسه آفرینش‌های هنری خواهد داشت.
 

اعطای نشان طلایی طیب به مهمانسرای حضرت 
او با اشاره به اعطای نشان طلایی طیب به مهمانسرای حضرت رضا(ع) در سال جاری خاطرنشان کرد: ذیل تفاهم‌نامه منعقد شده با مدیر عالی حرم مطهر، پروژه ارزیابی و عارضه یابی معاونت تبلیغات نیز به زودی آغاز خواهد شد.
اسدی ادامه داد: نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به ما کمک کرد تا بتوانیم این نشان اعتباربخش را ابتدا در این نهاد و سپس در خارج از آن پیاده‌سازی کنیم.
مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی افزود: در تلاش هستیم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم فرایند ارزیابی و عارضه یابی را در سایر شرکت‌ها و زیرمجموعه های آستان قدس رضوی اجرا کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی