پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با تاسوعای حسینی صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۵-۰۷

اجرای پویش نذر آب در بم

خادمیاران رضوی شهرستان بم همزمان با روز تاسوعای حسینی به یاد یاران و فرزندان تشنه لب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سطح شهر بم طرح پویش نذر آب را اجرا کردند‌.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بم اظهار کرد: با همت خادمیاران و دختران رضوی کانون محله ای مسجد ثامن الحجج(ع) شهرستان در روز تاسوعای حسینی و به یاد فرزندان و یاوران تشنه لب شهید کربلا طرح پویش نذر اجرا و آب رایگان بین عزاداران حسینی توزیع شد.
مهدوی افزود: خادمیاران رضوی شهرستان در روز عاشورا نیز با توزیع آب در مواکب، تکایا و حسینیه ها پویش نذر آب را ادامه دادند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بم عنوان کرد: توزیع غذای گرم بین شهروندان و عزاداران حسینی از دیگر فعالیت های خادمیاران رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی است.
حضور پرشور مردم دارالصابرین در مراسم عزای سیدالشهدا

شهرستان بم در روزهای  تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد خلق حماسه ای دیگر از دوست داران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و برادر با وفایشان قمر بنی هاشم در جنوب شرق کشور بود.

دبیر کانون های خدمت رضوی بم گفت: این شهرستان به عنوان مرز شیعیان در شرق کشور شهرت دارد و شور حسینی در ماه محرم در این شهر موج می‌زند و می‌توان گفت شهر بم در سال‌های اخیر به مرکز عزاداری تاسوعا و عاشورا در جنوب شرق تبدیل شده است.

مهدوی بیان داشت: مردم شهرستان بم  اعم از زن و مرد و پیر و جوان همه در مراسم عزای ابا عبدالله الحسین(ع) شرکت دارند و مردم بم هر چه دارند از امام حسین علیه السلام و اهل بیت رسول الله است که در روز تاسوعا و عاشورا ارادت خود را به ائمه ابراز می کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی بم ابراز کرد: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی همه ساله با شکوه خاصی و با حضور انبوه مردم عزادار و حضور هیئت های مذهبی و با حضور خادمیاران رضوی امام رضا علیه السلام در میدان حضرت امام(ره) شهر بم برگزار می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی