پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۰۵-۱۱

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) در 145 شعبه در مشهد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از وجود 145 شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) در مشهد خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره آموزشی تا نیمه مرداد ادامه دارد. 

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان با بیان این خبرگفت: در حال حاضر که امکان تمدید ثبت‌نام دوره آموزشی مهد الرضا(ع) وجود دارد، بیش از 10 هزار نوآموز در دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) ثبت‌نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: 145 شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) در مشهد شامل کلاس‌های آموزشی در مساجد، کلاس‌های موقوفه‌ای و دارالقران است . پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری بیش از 15 هزار نوآموز 5 سال تمام در 530 کلاس، آموزش‌های قرآن و آیات و احادیث کاربردی را به روش قصه و بازی فرا بگیرند.
میریان اظهار کرد: ثبت نام مهدالرضا مشهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از کودکانی که به  سن 5 سال تمام رسیده باشند صورت می گیرد که این شرط به عنوان اصلی ترین قانون ثبت نام این مجموعه در زمان ثبت نام پیش دبستانی در نظر گرفته می شود. هدف اصلی مهدالرضا مشهد ارائه آموزش های اساسی و جذاب در راستای آموزش روخوانی قرآن، امام شناسی، آشنایی با احادیث و روایات و ... به این افراد می باشد.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) یکی از پیشگامان آموزش نوین قرآن همراه با روش‌های جذاب و گیرا است که کودکان را تشویق به حضور و یادگیری در این کلاس‌ها می‌کند. ادامه داد: آموزش‌ها در مهدالرضا در قالب 90 جلسه دو ساعتی، مجموعا 180 ساعت برگزار می‌شود و کودکان شرکت کننده در این دوره پس از پایان دوره آموزش های لازم را در خصوص قرآن و مباحث وابسته با آن فرا می‌گیرند. آموزش های مهد الرضا همراه با سبک جدید آموزش به صورت قصه، شعر، بازی های کودکانه ارائه می شود که این روش آموزشی برای کودکان جذاب است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی