پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی؛
۱۴۰۲-۰۵-۱۱

آئین تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی  استان خراسان رضوی برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان رضوی با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و شماری از مسئولان این مجموعه برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در این مراسم از زحمات چندین ساله محمدعلی چمی‌گو مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان رضوی قدردانی و طی حکمی از سوی محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، محمد احراری به عنوان مدیر جدید این مجموعه منصوب شد.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در این جلسه با قدردانی از زحمات محمدعلی چمی‌گو، نظم و انضباط در کار را یکی از مهم ترین مولفه های فعالیت در این مجموعه دانست و بیان کرد: در این حوزه باید قدردانی ویژه ای نیز از خیرین استان خراسان رضوی و سطح کشور داشته باشیم چراکه بسیاری از امور با همدلی و همراهی این عزیزان به ثمر نشسته است.
استادآقا با تاکید ویژه بر ارتباط بیشتر و مستمر دبیران کانون‌های خدمت شهرستانی با مدیر کانون عنوان کرد: تکریم افراد نخبه و برجسته شهرستان همچون رتبه‌های برتر کنکور، ورزشکاران مدال آور و قهرمان و ... یکی دیگر از اولویت های مدیران و دبیران کانون های خدمت رضوی در کشور باشد. 
همچنین وی بیان داشت:  شناخت و داشتن فهرست و آمار کامل از مشکلات و تنوع خدمت باید در دستور کار مدیران کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور قرار گیرد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی