پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر‌ کانون‌های خدمت رضوی بروجرد:
۱۴۰۲-۰۵-۱۱

توزیع ۱۸۰۰ پُرس غذای گرم بین نیازمندان/ ۴۱ بروجردی زائر حضرت رضا(ع) شدند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد از اعزام ۴۱ بروجردی زائر اولی به حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح شناخت سیره و روش ائمه معصومین به خصوص امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ رضوی بین مردم است.

حسین نصراللهی در گفت‌وگو با آستان نیوز از لرستان، از پخت ۱۸۰۰ پُرس غذای گرم در دهه دوم محرم بین نیازمندان خبر داد و اظهار داشت: به همت خادمیاران رضوی کانون عمومی بروجرد، ۱۸۰۰ پُرس غذای گرم‌ طبخ و در بین نیازمندان و عزاداران حسینی این شهرستان توزیع شد.

وی از پرپایی موکب امام رضا(ع) در بروجرد خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی به نیابت از امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع)‌ با برپایی موکب کانون‌های خدمت رضوی در مناسبت‌های مختلف مذهبی از مردم این شهرستان پذیرایی می‌کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در بخش دیگری از گفت‌‌وگو به اعزام زیارت اولی‌ها به حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: جمعی از زیارت اولی‌های شهرستان بروجرد، با همت آستان قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی بروجرد مهمان مشهدالرضا شدند.

نصراللهی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح شناخت سیره و روش ائمه معصومین به خصوص امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ رضوی در بین مردم است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی