پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۱۸

حرم مطهر رضوی سیاهپوش شد + عکس

همزمان با ایام پایانی صفر، صحن و سرای رضوی با فضاآرایی ویژه آماده برگزاری مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و میزبانی از خیل پرشور زائران و هیئت‌های عزادار در این ایام است.

به گزارش آستان نیوز، بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از ابتدای ماه محرم سیاهپوش و سوگوار است، در این میان به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی صفر به سنت هر ساله، کتیبه‌های بزرگ محرمی با کتیبه‌های مناسبتی این ایام تعویض شد.
 

حرم مطهر رضوی سیاهپوش شد + عکس


در این راستا، خادمان آستان قدس رضوی سه روز پس از اربعین حسینی دست به دست دادند تا کتیبه‌هایی مزین به عبارات ویژه دهه آخر صفر بر بلندای ایوان‌های صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، جمهوری اسلامی، گوهرشاد و قدس نصب شود. 
همچنین بر روی ایوان‌های بست‌های نواب صفوی، شیخ طوسی و شیخ طبرسی کتیبه‌های بزرگ ویژه ایام پایانی صفر نصب شد. 
 

حرم مطهر رضوی سیاهپوش شد + عکس


کتیبه‌های جدیدی نیز در برخی از ارتفاعات از جمله گلدسته‌ها نصب شده تا رنگ و بوی ایام عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت دومین و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت(ع) در این حریم قدسی دوچندان شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی