پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۳

موکب حوزه مقاومت بسیج آستان قدس میزبان زائران دهه آخر صفر / از توزیع غذا در سه وعده تا اختصاص فضای اسکان

هم نوا و هم آهنگ با سایر خادمان، شیفتگان و دلدادگان بارگاه منور رضوی از گوشه و کنار ایران و اقصی نقاط جهان، خادمان موکب حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی نیز در دهه آخر صفر تمام قد، برای خدمت زائران آستان مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) صف آرایی کرده اند. 

به گزارش آستان نیوز، در همین رابطه معاون اداری پشتیبانی حرم مطهر رضوی درگفتگو با خبرنگار ما، از تامین اسکان برای 2 هزار نفر در موکب حوزه مقاومت بسیج آستان قدس خبر داد و گفت: علاوه بر این طی هر شبانه روز 14 هزار وعده صبحانه ناهار و شام بین زائران توزیع می شود.
مجید علوی تبار اظهار کرد: حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی امسال نیز همچون سال های گذشته در دهه پایانی صفر اقدام به برپایی موکب جهت ارائه خدمات به زائران علی بن موسی الرضا(ع) کرده است.
 

افزوده شدن اسکان، به خدمات هر ساله
وی تصریح کرد: فقط تفاوتی که امسال ایجاد کردیم با توجه به حجم بالای زائران و عزاداران، خدمات اسکان نیز ارائه می دهیم.
معاون اداری پشتیبانی حرم مطهر رضوی افزود: این موکب که کار خود را از روز سه شنبه آغاز کرده است و موکب های آبادان و حضرت ام البنین(س) نیز با این موکب همکاری دارند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی سقف مدت اسکان برای هر زائر را سه شبانه روز اعلام کرد و گفت: علاوه بر زائرانی که توسط جمعیت خدمتگذاران زائران پیاده معرفی می شوند، تعدادی از زائران نیز خودشان برای پذیرش مراجعه می کنند.
وی گفت: شنبه شب آخرین شبی است که در خدمت زائران خواهیم بود اما بسته به شرایط و حجم زائر ممکن است تا ظهر یکشنبه هم خدمات ادامه داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی