پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۲۹

بازدید مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واحد‌های تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سرخس 

با رویکرد حمایت از اشتغالزایی و اجرای طرح‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور کارگری از واحد‌های تولیدی این منطقه همچون پوشاک چین، جاده ابریشم سرخس و کارخانه کاشی تندیس بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز، همچنین در جلسه‌ای که به دنبال این بازدید برگزار شد، با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد باقریان به عنوان سرپرست واحد کار و خدمات اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس منصوب شد.
در جلسه معارفه مدیر واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سرخس که با حضور دکتر غلامرضا عباسی مشاور و نماینده معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد امین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، دکتر محمدرضا برهمند رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس و جمعی از مدیران این منطقه برگزار شد، بر توسعه اشتغالزایی و ارائه تسهیلات به مراجعه‌کنندگان گمرک سرخس تاکید شد. 
در این جلسه، عباسی با اشاره به رویکرد این وزارتخانه درخصوص ایجاد اشتغال اظهار کرد: با توجه به شعار امسال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، باید مناطق ویژه اقتصادی هم‌پای سایر بخش‌ها توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.
او نگاه این وزارتخانه را نگاه حمایتی و تعاملی عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از اعضای دبیرخانه مناطق آزاد است، در تلاش هستیم با حمایت‌های دولت سیزدهم، بتوانیم شناخت کلی نسبت به مناطق ویژه اقتصادی داشته باشیم تا بدین وسیله از حقوق مناطق حمایت کنیم.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: آستان قدس رضوی هم به عنوان متولی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، با توجه به سیاست‌های اقتصادی کشور، توسعه اشتغال، تسهیل امور و کاهش بروکراسی‌های اداری را در دستور کار خود قرار داده است.
او افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرخس رشد بسیار خوبی به ویژه طی دو سال گذشته داشته است و امیدواریم در بازدید بعدی شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این منطقه باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی