پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی در حال انجام است،
۱۴۰۲-۰۷-۱۲

اجرای طرح افکارسنجی با تاکید بر زائران عرب، اردو و انگلیسی زبان در حرم مطهر رضوی

با همکاری معاونت بین الملل آستان قدس رضوی و واحد افکارسنجی اداره ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طرح افکارسنجی با تاکید بر زائران عرب، اردو و انگلیسی زبان در حرم مطهر رضوی در حال اجراست.

مشاور معاون اموربین‌الملل و مدیر ارتباطات و هماهنگی بین‌الملل در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن ابراز خرسندی از انجام این طرح، اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه افکارسنجی بسیار ارزشمند و در راستای سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی است، معاونت امور بین‌الملل اهتمام و تلاش خود را خواهد داشت که نتایج سازنده‌ای در پی داشته باشد تا با ارائه نتایج و پیشنهادهای کارشناسی شده به سازمان‌های داخل و خارج آستان، گام‌های مؤثری در خدمت به زائران این بارگاه ملکوتی برداشته شود.
محمدابراهیم امینی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور تدوین پرسشنامه جامع، جلسات متعددی با حضور مسئولین و کارشناسان واحد افکارسنجی و معاونت امور بین‌الملل تشکیل و سوالات پرسشنامه با اهداف نیازسنجی، رضایت از خدمات حرم مطهر و چالش‌های موجود، تدوین و به 3 زبان عربی و اردو و انگلیسی ترجمه شد.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پرسشگران زبان دان انتخاب شدند و مصوب شد به صورت مصاحبه‌ای به تکمیل پرسشنامه‌ها پرداخته شود که در این راستا نظارت و هماهنگی‌های لازم به اقتضای نیاز انجام خواهد شد.
سنقری رییس اداره ارتباطات آستان قدس رضوی نیز در ادامه این گفت وگو، ارائه خدمات مبتنی بر نظام تمایلات و ذائقه زائران را همواره یکی از دغدغه های جدی آستان قدس رضوی دانست و گفت: زائران بین‌الملل سهم معناداری از کل زائران حرم مطهر رضوی را تشکیل می‌دهند و به همین منظور آشنایی با نظام نیازهای زیارتی آنان کمک شایانی به بهتر شدن ارائه خدمات می‌کند.
وی تصریح کرد: اهداف عمده پروژه افکارسنجی، شناسایی نیازها و انتظارات زیارتی، رضایت از خدمات فعلی حرم مطهر، شناسایی برخی الگوهای رفتاری و نیز شناسایی چالش های زیارتی زائران بین‌الملل با تاکید بر زائران عرب، اردو زبان و انگلیسی زبان است.
سنقری ادامه داد:بازه زمانی اجرای این پروژه در پاییز ۱۴۰۲ و حجم نمونه پروژه ۱۰۰۰ نفر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی