پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۱۳

ارتقاء توان تولید در شرکت نخریسی خسروی خراسان با هم‌افزایی شرکت‌های اقتصادی آستان قدس

مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان گفت: با هم‌افزایی صورت گرفته میان این مجموعه و سایر شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، شاهد ارتقاء توان توليد و افزايش بهره‌وری در شرکت هستیم. 

علی فدیشه‌ای در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به زنجیره تامین این شرکت اظهار کرد: سامان بازار رضوی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات است که با توجه به فعالیت در حوزه بازرگانی، بخش زیادی از پنبه وارداتی مورد نیاز شرکت را تامین می‌کند.  
او ادامه داد: علاوه‌براین شرکت کشاورزی رضوی نقش موثری در تامین پنبه مورد نیاز کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان به عنوان یکی از سه ماده اولیه مصرفی در صنعت نساجی داشته است. 
مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان با اشاره به ایجاد ارتباط میان این مجموعه با شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: صنایع پیشرفته رضوی شرکت دیگری است که ارتباط این کارخانه را با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان برقرار کرده است.  
او ادامه داد: با توجه به این‌که دستگاه‌ها و ماشین‌آلات این شرکت ساخت شرکت‌های اروپایی است و بسیاری از شرکت‌های خارجی به دلیل تحریم‌ها، قطعات مورد نیاز را در اختیار شرکت قرار نمی‌دهند، با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، قطعات ماشین‌های بافندگی حتی با کیفیت بهتر از نمونه اصلی ساخته شده است. 
فدیشه‌ای با تاکید بر لزوم گذر از تحریم‌ها با تکیه بر توان داخل گفت: در بازه‌ای نرم‌افزار یکی از دستگاه‌ها دچار مشکل شد و با وجود مکاتبات، این نرم‌افزار از طرف سازنده ارائه نشد که در صورت درست نشدن سیستم، تولید کل سالن بافندگی متوقف می‌شد، اما کارکنان IT شرکت با کمک نیروهای فنی در کمترین زمان ممکن نرم‌افزار را راه‌اندازی کردند. 
او ادامه داد: تامین قطعات و مواد اولیه، دو حوزه‌ای است که بیشترین مراودات شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان را با شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف به خود اختصاص می‌دهد که خوشبختانه تا این لحظه هیچ دستگاهی به دلیل قطعات یا تامین مواد اولیه، متوقف نشده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی