پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

داور سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) تأکید کرد؛
۱۴۰۲-۰۷-۲۹

جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) نیازمند دبیرخانه دائمی است

داور بخش عکس سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) بر ضرورت فعالیت دبیرخانه دائمی این جشنواره به منظور ارتقای کمی و کیفی هر چه بیشتر سطح آن در دوره‌های بعدی تأکید کرد. 

رسول اولیازاده در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که پنجشنبه 27 مهرماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: ایجاد یک دبیرخانه دائمی در این جشنواره موجب می‌شود تا دبیر آن در طول یک سال فاصله زمانی بین برگزاری دو دوره جشنواره، بتواند فعالیت‌های شرکت‌کنندگان آن را رصد کند و با آنان تعامل داشته باشد. 
وی ادامه داد: همچنین با فعالیت دبیرخانه دائمی شاهد برگزاری کارگاه آموزشی برای فعالان رسانه‌ای خواهیم بود. بدین ترتیب شرکت‌کنندگان با اهداف جشنواره هماهنگ می‌شوند و آثار برگزیده بهتری در دوره بعدی جشنواره خواهیم داشت. 
 

نقش رسانه‌ها در عصر حاضر
اولیازاده بیان کرد: امروزه رسانه در جهان حرف اول و آخر را می‌زند. به طور مثال رژیم صهیونیستی بیمارستانی را در غزه بمباران می‌کند و بسیاری از مردم بی‌گناه از جمله زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند. در این میان، رسانه جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند. 
وی گفت: بی‌شک ما در این برهه زمانی که قدرت رسانه‌ می‌تواند افکار جهانی را درباره موضوعی که همگان می‌دانند ظالم و مظلوم واقعی کیست، تغییر دهد، باید استفاده جدی‌تری از ظرفیت رسانه‌ها در فعالیت‌های خود در حوزه امام هشتم(ع) کنیم.
داور سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) تصریح کرد: با شناخت درست رسانه و کاربرد آن می‌توان به خوبی از ظرفیت مثبت رسانه‌ها به نفع این جشنواره بهره برد. 
همچنین وی گفت: اگرچه در مراسم اختتامیه جشنواره امسال شاهد حضور پررنگ بسیاری از مدیران و مسئولان بلندپایه رسانه‌ای کشور بودم، اما ما باید شاهد حضور تیم رسانه‌ای این رسانه‌ها در اختتامیه جشنواره باشیم و از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای فعالیت در حوزه امام رضا(ع) و معرفی هر چه بیشتر این جشنواره به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی