پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۵

برگزاری کرسی تلاوت قرآن طوفان الاقصی در نجف آباد

کرسی تلاوت قرآن کریم با عنوان طوفان الاقصی با حضور خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف آباد برگزار و از طریق شبکه قرآن و معارف به صورت زنده پخش می‌گردد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان ابراهیم ولایتی دبیر کانون مرکزی خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف آباد گفت: در راستای برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کانون قرآن آستان قدس رضوی مشهد مقدس، جلسه هماهنگی اجرای کرسی تلاوت رضوی در نجف آباد که در تاریخ 27 مهرماه در گلزار شهدای نجف آباد برپا می‌گردد، برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با همت خادمیاران رضوی شهرستان و همکاری موسسه قرآنی فلاح، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شبکه سیمای استان اصفهان برگزار و به صورت مستقیم از شبکه ملی قرآن و معارف پخش می‌گردد. 

ولایتی افزود: در این برنامه که از ساعت 19الی 20 روز پنجشنبه 27 مهر ماه از شبکه سراسری قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد جوانان و قاریان شهرستان نجف آباد در حمایت از مقاومت فلسطین ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های شهدای مقاومت به اجرای برنامه می‌پردازند.

دبیر کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان نجف آباد در جلسه هماهنگی که با حضور مسئولین کانون‌های محله‌ای، سه کانون‌ تخصصی مرتبط، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و مدیر یادمان شهدا نجف آباد برگزار شد، ضمن اعلام ریز برنامه‌ها جهت اجرای برنامه، تقسیم وظایف و چگونگی انجام کار را تشریح نمود و شرکت‌کنندگان در جلسه نیز با اعلام پیشنهادات و نقطه نظرات خود بر اجرای هرچه بهتر این برنامه تاکید نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی