پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۲

ارائه توانمندی‌های شرکت کسب‌وکار رضوی در حوزه تامین مالی جمعی در نمایشگاه فرانچایز مشهد

با هدف معرفی ظرفیت‌های شرکت کسب و کار رضوی در حوزه تامین مالی جمعی و فرانچایز و همچنین مذاکره با سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران، این مجموعه در چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب و کار و فرانچایز مشهد حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به مأموریت‌های تعریف شده در عرصه کسب و کار، به دنبال معرفی خدمات تامین مالی و مشاوره‌های اقتصادی شرکت، توسعه ارتباط با فعالان حوزه فرانچایز و همچنین شناسایی و آشنایی با نهادها و مخاطبان مرتبط و فعال در این بخش‌ها هستیم.
مجید منفرد درباره برنامه‌های این شرکت در مدت حضور در نمایشگاه فرانچایز مشهد گفت: مذاکره با صاحبان کسب و کار و ارائه خدمات مشاوره،  بازاریابی و طراحی بیزینس پلن، بیزینس مدل و...، بخشی از این برنامه‌هاست.
او ادامه داد: علاوه‌براین آشنایی با سایر کسب و کارها و تکنولوژی‌های مرتبط و نیز ارتباط با تامین‌کنندگان درجه یک، در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی با تاکید بر لزوم کشف ظرفیت‌های مرتبط با سوغات مشهد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین معرفی سوغات متبرک رضوی و کشف بازارهای جدید در حوزه عطر و آشنایی با نظرات مخاطبان دنبال می‌شود.
او جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران حقیقی و حقوقی را از جمله دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست عنوان کرد و افزود: مذاکرات در حوزه‌های کسب و کار و برندینگ و نیز ایجاد و بهبود ارتباطات با دستگاه های اجرایی، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، بخشی دیگر از این دستاوردهاست.
منفرد ادامه داد: با توجه به وجود بستری مناسب در نمایشگاه‌ها برای معرفی کالا و خدمات، شرکت کسب و کار رضوی علاوه‌بر معرفی کالاهای خود از جمله سوغات متبرک و انواع عطرها، توسعه فروشگاه‌های سوغات رضوی را در قالب فرانچایز در دستور کار دارد.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب و کار و فرانچایز مشهد از دهم تا سیزدهم آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی