پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۸

برگزاری دوره آموزش تعالی، ویژه مدیران عامل شرکت‌ها و موسسات بنیاد بهره‌وری موقوفات

در راستای سیاست‌های کلان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی برای رشد و ارتقاء شرکت‌ها و موسسات تابعه، دوره آموزش تعالی ویژه مدیران عامل واحدهای زیرمجموعه این بنیاد برگزار شد.

مدیر تعالی بنیاد بهره‌وری موقوفات در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح تعالی و بهره‌وری شرکت‌ها و موسسات و نیز کسب نتیجه مطلوب در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، موضوع آموزش به عنوان فعالیتی توانمندساز و زیربنایی به طور جدی در دستور کار بنیاد قرار گرفته که در همین راستا در دوره هفتم جایزه، تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر ساعت آموزش، ویژه مدیران و اعضای کارگروه‌های تخصصی تعالی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
مهندس پیام برادران رحیمی گفت: براساس نیازسنجی صورت گرفته و با توجه به اهمیت اشراف مدیران عامل به مدل جایزه ملی تعالی و پیشرفت و فرایندهای مربوطه، تصمیم بر این شد که دوره آموزشی فشرده‌ای، ویژه این گروه برگزار شود.
او ادامه داد: اهمیت شناخت و تسلط مدیران عامل بر معیارهای رهبری و استراتژی در مدل تعالی و پیشرفت از یک سو و جلب حمایت آن‌ها از فعالیت‌های کمیته‌های تعالی و نیز اجرای بهتر و اثربخش مراحل مختلف فرایند تعالی از سویی، از دیگر دلایل برگزاری این دوره به شمار می‌رود.
مدیر تعالی بنیاد بهره‌وری موقوفات با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در دو مرحله خاطرنشان کرد: بخش اول دوره آموزشی مذکور، ویژه مدیران عامل شرکت‌ها و موسسات واقع در استان تهران و استان‌های همجوار و بخش دوم ویژه مدیران عامل شرکت‌ها و موسسات واقع در استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی و اجرا شده است. 
او ادامه داد: در این دوره آموزشی دو روزه که با حضور ۳۱ نفر از مدیران عامل شرکت‌ها و موسسات حاضر در دوره هفتم جایزه و با هماهنگی مرکز ملی تعالی و پیشرفت برگزار شد، این افراد دانسته‌های خود را در ارتباط با مفاهیم تعالی، فرایند جایزه، جایگاه رهبری در مدل تعالی و... به اشتراک گذاشتند.
برادران رحیمی، مدل جایزه ملی تعالی و پیشرفت، منطق رادار و همچنین راهکارهای بهبود اثربخشی پیاده‌سازی مدل را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسات آموزشی ویژه هفتمین دوره عنوان کرد.
او افزود: امید است تلاش‌های انجام شده باعث ارتقای سطح تعالی شرکت‌ها و موسسات شده و علاوه‌بر ارتقاء بهره‌وری و ایفای نقش موثرتر در اقتصاد کشور، مورد رضایت ولی نعمتمان حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی