پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۱۵

توان‌یابان قمی زائر حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام شدند

به مناسبت روز جهانی معلولان، ۳۳ نفر از توان‌یابان استان قم در قالب طرح مهر درخشان رضوی برای اولین بار به زیارت مرقد مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز از قم، همزمان با سراسر کشور ۳۳ نفر از توان‌یابان استان جهت پیوستن به اجتماع بزرگ توان‌یابان زائر اولی سراسر کشور، عازم مشهد مقدس شدند.

این گروه از زائران، با همراهی و خدمت‌رسانی یازده نفر از خادمیاران کانون زیارت استان به این سفر معنوی اعزام شدند تا در اجتماع بزرگ ۱۵۰۰ نفری زائران اولی، در حرم مطهر رضوی شرکت کنند.

در این اجتماع بزرگ که در قالب طرح مهر درخشان رضوی برگزار می‌شود، زائران حضرت شمس‌الشموس به مدت سه روز میهمان آستان قدس رضوی بوده و از خدمات متنوع فرهنگی، حمل و نقل، اسکان، تغذیه و... بهره‌مند شدند.

در نخستین برنامه این اجتماع، زائران با چشمان اشک‌بار و دل‌های پر امید، در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند و با قرائت صلوات خاصه و زیارت‌نامه امام رضا علیه‌السلام، به محضر آن امام همام عرض ارادت کردند.

در ادامه برنامه‌های اجتماع بزرگ توان‌یابان زائر اولی حرم امام رضا علیه‌السلام، برنامه‌های متنوع فرهنگی مانند اجرای سرود، پخش نماهنگ و مداحی و مرثیه‌سرایی در حضور تولیت آستان قدس رضوی و مدیران بخش‌های مختلف آن ارائه کردند.

در پایان برنامه‌های سه روزه، زائران طرح بزرگ مهر درخشان با اهدای سنگ متبرک رضوی تکریم شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی